Всеукраїнський сервіс замовлення таксі OnTaxi анонсував власний маскот. До речі, це перший «тотемний персонаж», створений сервісом таксі у нашій країні.
Планується, що талісман бренду – цуценя такси у фірмовій футболці OnTaxi, буде допомагати проводити у школах заняття із правил поведінки на дорозі для дітей, стане ведучим анімованих роликів компанії, спрямованих на підвищення обізнаності з ПДР, а також – світло відбивним брелком, який допоможе поліпшувати помітність пішоходів на дорозі у темний час та погану погоду.
«Декілька років тому в Британії було проведене дослідження: згідно із його результатами рекламні матеріали, де задіяні маскоти, мають на 30-37% більш високу ефективність, у порівнянні зі звичайними рекламними матеріалами. Спеціалісти вважають, що персонаж допомагає пожвавити інформаційний посил, робить його більш привабливим у очах споживачів. Сервіс OnTaxi у першу чергу завжди дбає про комфорт та безпеку своїх пасажирів і драйверів. Першим глобальним довгостроковим проектом в цьому напрямку став всеукраїнський соціальний освітній проєкт для водіїв «Академія таксі ONTOP». В планах компанії – запуск серії освітніх заходів для молоді та дітей. Тож, аби полегшити сприйняття меседжів, спрямованих на підвищення безпеки руху, ми вирішили розробити власний талісман», – прокоментував керівник маркетингового напрямку OnTaxi Віталій Леонов.
А ось обрати ім’я для нового персонажу запропонують клієнтам бренду (зробити це можна за посиланням https://cutt.ly/ZIfBqFf ). За кращу ідею компанія навіть пропонує цікавий подарунок.
Знайшли водія, який 15/01 збив на смерть собаку в Харкові?
Так. Наразі цей водій заблокований та більше не працює у нас.